wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Biuro i firma
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Systemy płatności
  • Dotpay
  • tpay.com
  • Paynow
  • Hotpay
  • Bluemedia
  • COMFINO
Nasze nowości
Hity sklepowe
Bezprzewodowy mikrofon karaoke WS1816 3 kolory LED

Bezprzewodowy mikrofon karaoke WS1816 3 kolory LED

44,00 zł brutto35,77 zł netto
BEZPRZEWODOWY MIKROFON KARAOKE NAJNOWSZY I NAJWYŻSZY MODEL WS1816 Z WBUDOWANYMI GŁOŚNIKAMI BLUETOOTH , RADIEM FM FUNKCJĄ NAGRYWANIA I CZYTNIKIEM KART SD NOWY Z WBUDOWANYM PODŚWIETLENIEM LED MODEL 2019
LAMPKI SOPLE METEORY 238 LED 50 CM BIAŁE CIEPŁE

LAMPKI SOPLE METEORY 238 LED 50 CM BIAŁE CIEPŁE

16,99 zł brutto13,81 zł netto

238LED 2 METRY Z PRZDŁUŻKĄ DO PODŁĄCZENIA NASTĘPNEGO ZESTAWU.

8 X 50 CM PO 29 DIOD Z WBUDOWANYM STEROWNIKIEM

KAŻDY SOPEL TO POSIADA SPECJALNY STEROWNIK, KTÓRY ZAPALA DIODY W ODPOWIEDNIEJ KOLEJNOŚCI CO DAJE EFEKT SPADAJĄCEGO ŚWIATŁA

Statystyka
  • Ilość produktów: 4108
  • Ilość kategorii: 153
  • Ilość promocji: 10
  • Ilość nowości: 3401
  • Aktualnie klientów na stronie: 5
  • Sklep odwiedziło: 139116 klientów
  • Sklep działa od: 07-11-2020
Kontakt
  • F.H Tech-Led
  • F.H "Tech-Led"
    NIP: 951-171-48-34
  • E-mail:grow@tech-led.waw.pl
  • Telefon793030607
  • Godziny działania sklepuF.H Tech-Led Sokolowskiego-"Grzymaly" 2a paw.44 02-327 Warszawa Bazarek między Halą Kopińską a stacją BP Codziennie 11.00 - 18.00, piątek 11.00-15.30 w soboty i niedziele nieczynne.
alt

Biuro i firma

Dodatkowe opcje przeglądania
Zakres cen od do
Tylko nowości
Tylko promocje
Dostępność
Przybornik organizer na biurko 8 komór szufladka szafka półki biurowy metal

Przybornik organizer na biurko 8 komór szufladka szafka półki biurowy metal

31,98 zł brutto26,00 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
Wkłady do długopisu 3d pla filament 30 x 5m 150m

Wkłady do długopisu 3d pla filament 30 x 5m 150m

29,02 zł brutto23,59 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
Skarbonka sejf bankomat na kod dostępu banknoty

Skarbonka sejf bankomat na kod dostępu banknoty

56,58 zł brutto46,00 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
Skarbonka sejf bankomat na kod dostępu banknoty

Skarbonka sejf bankomat na kod dostępu banknoty

56,58 zł brutto46,00 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
Skarbonka sejf bankomat na kod dostępu banknoty

Skarbonka sejf bankomat na kod dostępu banknoty

56,58 zł brutto46,00 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
Wkłady do długopisu 3d pla filament 30 x 5m 150m

Wkłady do długopisu 3d pla filament 30 x 5m 150m

29,02 zł brutto23,59 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
Giliotyna do cięcia papieru metalowa miara b7-a4

Giliotyna do cięcia papieru metalowa miara b7-a4

55,84 zł brutto45,40 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
Giliotyna do cięcia papieru metalowa miara b7-a4

Giliotyna do cięcia papieru metalowa miara b7-a4

55,84 zł brutto45,40 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
Etui na karty dokumenty aluminiowe portfel wallet

Etui na karty dokumenty aluminiowe portfel wallet

4,92 zł brutto4,00 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
Etui na karty dokumenty aluminiowe portfel wallet

Etui na karty dokumenty aluminiowe portfel wallet

4,92 zł brutto4,00 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
Wkłady do długopisu 3d pla filament 20 x 20 m 400 metrów kolory zestaw

Wkłady do długopisu 3d pla filament 20 x 20 m 400 metrów kolory zestaw

91,76 zł brutto74,60 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
Mata do cięcia samogojąca a3 modelarska dwustronna

Mata do cięcia samogojąca a3 modelarska dwustronna

17,72 zł brutto14,41 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
Mata do cięcia samogojąca a3 modelarska dwustronna

Mata do cięcia samogojąca a3 modelarska dwustronna

18,94 zł brutto15,40 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
Mata do cięcia samogojąca a4 modelarska dwustronna

Mata do cięcia samogojąca a4 modelarska dwustronna

10,58 zł brutto8,60 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka

Akcesoria biurowe i firmowe stanowią ważny element wyposażenia biura, wspomagając codzienne obowiązki oraz tworząc odpowiednie warunki pracy. Poniżej znajdziesz kilka przykładów akcesoriów biurowych:

Pisanie i Organizacja:

  1. Organizery biurkowe: Pomocne w utrzymaniu porządku na pomieszczenia biurowe, które mogą być wykorzystywane w biurze, również często pojawiają się w serialu.

  2. Podstawowe narzędzia do pisania.

  3. Notesy i kalendarze:

  4. Pomagają w organizacji zadań i terminów.

  5. Bloknoty samoprzylepne:

  6. Ułatwiają zaznaczanie ważnych informacji i robienie notatek.

  7. Organizery biurkowe:

  8. Pomocne w utrzymaniu porządku na biurku.

  9. Stemplarki:

  10. Do oznaczania dokumentów i papierów.

  11. Podstawowe narzędzia do pisania.

  12. Pomagają w organizacji zadań i terminów.

  13. Ułatwiają zaznaczanie ważnych informacji i robienie notatek.

  14. Pomocne w utrzymaniu porządku na biurku.

  15. Do oznaczania dokumentów i papierów.

Archiwizacja i Przechowywanie:

  1. Teczki i segregatory:

  2. Ułatwiają porządkowanie i archiwizację dokumentów.

  3. Kosze na śmieci:

  4. Do utrzymania czystości na biurku.

  5. Pudełka i organizery na biurku:

  6. Służą do przechowywania drobnych przedmiotów.

  7. Kosze na segregację śmieci:

  8. Pomagają w utylizacji odpadów w sposób ekologiczny.

  9. Ułatwiają porządkowanie i archiwizację dokumentów.

  10. Do utrzymania czystości na biurku.

  11. Służą do przechowywania drobnych przedmiotów.

  12. Pomagają w utylizacji odpadów w sposób ekologiczny.

Elektronika i Akcesoria Komputerowe:

  1. Zasilacze przenośne i power banki:

  2. Zapewniają dodatkową energię dla urządzeń mobilnych.

  3. Mouse pad z ładowaniem bezprzewodowym:

  4. Łączy funkcję podkładki pod mysz z ładowaniem urządzeń.

  5. Stacje dokujące:

  6. Ułatwiają podłączanie wielu urządzeń do komputera.

  7. Zapewniają dodatkową energię dla urządzeń mobilnych.

  8. Łączy funkcję podkładki pod mysz z ładowaniem urządzeń.

  9. Ułatwiają podłączanie wielu urządzeń do komputera.

Organizacja Kabli i Akcesoria Biurowe:

  1. Organizatory kabli:

  2. Pomagają utrzymać porządek wokół komputerów i sprzętu elektronicznego.

  3. Podkładki pod kubki z funkcją podgrzewania:

  4. Utrzymują napoje w odpowiedniej temperaturze.

  5. Kalkulatory:

  6. Przydatne do szybkich obliczeń.

  7. Pomagają utrzymać porządek wokół komputerów i sprzętu elektronicznego.

  8. Utrzymują napoje w odpowiedniej temperaturze.

  9. Przydatne do szybkich obliczeń.

Podpisywanie i Znaki Firmowe:

  1. Pieczątki firmowe:

  2. Do oznaczania dokumentów i korespondencji.

  3. Znaki firmowe i identyfikatory pracowników:

  4. Pomocne w identyfikacji pracowników w firmie.

  5. Do oznaczania dokumentów i korespondencji.

  6. Pomocne w identyfikacji pracowników w firmie.

Prezentacja i Materiały Promocyjne:

  1. Tablice korkowe i białe:

  2. Służą do prezentacji i zapisywania ważnych informacji.

  3. Koszulki na dokumenty:

  4. Do eleganckiego przechowywania i prezentacji dokumentów.

  5. Długopisy reklamowe i gadżety firmowe:

  6. Doskonałe na prezenty dla klientów i promocję marki.

  7. Służą do prezentacji i zapisywania ważnych informacji.

  8. Do eleganckiego przechowywania i prezentacji dokumentów.

  9. Doskonałe na prezenty dla klientów i promocję marki.

Wygoda w Pracy:

  1. Kubki termiczne: Utrzymują napoje w odpowiedniej temperaturze. Poprawiają komfort pracy, szczególnie podczas długich godzin siedzenia em.

  2. Poprawiają komfort pracy, szczególnie podczas długich godzin siedzenia.

  3. Co to jest biuro i jakie są jego główne funkcje?

    Biuro to miejsce, w którym prowadzi się działalność administracyjną i gospodarczą. Jego główne funkcje obejmują organizację pracy, zarządzanie dokumentami oraz komunikację z klientami i partnerami. Biura mogą także wspierać współpracę zespołową i zwiększać efektywność operacyjną firmy, tworząc sprzyjające warunki do pracy.

  4. Biurka: Poprawiają komfort pracy, szczególnie podczas długich godzin siedzenia, i mogą być dostosowane do Twojego stylu życia.

  5. Kubki termiczne:

  6. Utrzymują napoje w odpowiedniej temperaturze.

  7. Poprawiają komfort pracy, szczególnie podczas długich godzin siedzenia.

  8. Dostarczają dodatkowe źródło światła, zwłaszcza przy pracy w nocy.

  9. Utrzymują napoje w odpowiedniej temperaturze.

Sprzęt Konferencyjny:

  1. Tablice flipchart:

  2. Do prowadzenia prezentacji i szkoleń.

  3. Dyplomy, certyfikaty i ramki:

  4. Do nagradzania i uznania osiągnięć pracowników.

  5. Mikrofony konferencyjne:

  6. Ułatwiają prowadzenie rozmów w większych grupach.

  7. Do prowadzenia prezentacji i szkoleń.

  8. Do nagradzania i uznania osiągnięć pracowników.

  9. Ułatwiają prowadzenie rozmów w większych grupach.

Artykuły Higieniczne:

  1. Dozowniki na mydło i papier toaletowy:

  2. Dla zachowania czystości w toaletach.

  3. Środki dezynfekujące:

  4. Ważne w kontekście utrzymania higieny w miejscu pracy.

  5. Dla zachowania czystości w toaletach.

  6. Ważne w kontekście utrzymania higieny w miejscu pracy.

Akcesoria biurowe pomagają stworzyć sprzyjające warunki pracy, utrzymać porządek i zadbać o wygodę pracowników. Dopełniają one funkcjonalność biura i wpływają na efektywność codziennych zadań.

USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ